Pages

18 Eylül 2010 Cumartesi

Bravo Aylin !!!


Antalya'da düzenlenen Dünya Halter Şampiyonası'nda Aylin Daşdelen, 53 kiloda 2 gümüş, 1 bronz madalya kazanarak şampiyonanın 2. gününde de bizleri sevindirdi.

Her ne kadar ülkemizde birçokları için önemli olmasa da Aylin'in bu Dünya 2.liği beni yine çok gururlandırdı. Ve Aylin'in bu başarısını haber yapmadan geçemedim her ne kadar bloga koyabilecek fotoğrafı basınımızda bulmaktan zorlansam da. Bu kiloda 3 altın alan Çinli sporcu Xiaoting Chen ile çalışma şartları ve aldıkları destek kıyas dahi edilemeyen Aylin'in bu "BÜYÜK" başarısını tekrar tekrar kutluyorum. Helal Olsun Sana AYLİN!!!

3 yorum:

  1. seyrederken beni bir ara heyacan bile sardı o çinli son kaldırışı yaparken devir lan diye bağıracaktım. bu arada nurhan şimdi tam olarak kiloyu hatırlamıyorum ama bu kilodan sonraki kiloda sporcumuzun olmadığını öğrendim bu konuda bir bilgin var mı nurhan nasıl olmaz

    YanıtlaSil
  2. Valla benim bildiğim kadarıyla pazartesi akşamı saat 8 de 63 kg bayanlarda Sibel Şimşek podyuma çıkacak.

    YanıtlaSil
  3. yok benim dediğim bu aylin ile aynı gün olan saat 18.00 da.

    YanıtlaSil