Pages

3 Eylül 2010 Cuma

İşte Eşleşmeler !!!


2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'nda son 16'ya kalan takımlar belli oldu. 4 gruptan ilk 4 takımın çapraz eşleşmeleriyle oluşan son 16 şöyle belirlendi:

4 Eylül Cumartesi:

18.00 Sırbistan-Hırvatistan

21.00 İspanya-Yunanistan

5 Eylül Pazar:

18.00 Slovenya-Avustralya

21.00 TÜRKİYE-Fransa

6 Eylül Pazartesi:

18.00 ABD-Angola

21.00 Rusya-Yeni Zelanda

7 Eylül Salı:

18.00 Litvanya-Çin Halk Cumhuriyeti

21.00 Arjantin-Brezilya

Eşleşmelerde en çok dikkatimi çeken 2 eşleşme ise eski Yugoslav takımları ezeli rakipler Sırbistan ve Hırvatistan eşleşmesiyle Arjantin - Brezilya eşleşmesi. Bu iki karşılaşmayı ayrı bir heyecanla bekliyorum ve bu maçların kesinlikle favorisinin olmadığına inanıyorum.

Son olarak da aynı gün maç yapan takımların kazananları çeyrek finalde birbirlerine rakip olacaklar.

2 yorum:

  1. zorlu maçlarda tahminlerimi belirtmek isterim

    ilk olarak sırbistanın hırvatları zorda olsa geçeceklerini düşünüyorum

    belki birazda duygusal olarak ispanyolların yunanlıları geçeceğine inanıyorum

    ve de son olarak arjantin-brezilya maçında guardların çok önemli etkisinin olacağını düşünüyorum ve de maçın galibini Prigioni ve Huertasın performansı belirler özellikle yaptıkları asist miktarları

    zaten diğer maçlarda galip gelecek takimlar belli :D

    YanıtlaSil
  2. bnm favorim sırbistan,her ne kadar sevmesemde kendilierini kupayi olacaklarini düsünüyorum...

    YanıtlaSil