Pages

16 Temmuz 2010 Cuma

"Doktor" dönüyor !

Geçtiğimiz ay Mugello Pisti’ndeki antrenmanlar sırasında motosikletinden düşerek bacağını kıran "Doktor" lakaplı İtalyan pilot Valentino Rossi bu hafta sonu pistlere geri dönüyor.

Geçirdiği kaza sonucu sezonu kapattığı yönündeki yorumlardan sonra Rossi, hafta başında antremanlara çıktı. Antremanlarda herhangi bir sorun yaşamayan Doktor, bu hafta sonu Almanya'da koşulacak MotoGp yarışında motorundaki yerini alacak. Benim gibi birçok MotoGp hayranının o yok diye aradaki 4 yarışı izlemediğini düşünürsek, dönüşü tüm dünya tarafından heyecanla bekleniyor. İtalyan şampiyon yaptığı açıklamada "Evde oturmaktan sıkıldım, yarış için sabırsızlanıyorum" şeklinde konuştu. Biz de hafta sonu koşulacak yarışı "Doktor'a başarılar" dileklerimizle şimdiden sabırsızlıkla bekliyoruz.

2 yorum:

  1. Doktor u sabırsızkla bekliyorum antreman turlarında 1.Lorenzo nun ardında 0.3 saniye farkıyla 3. oldu bence inanılır gibi değil. Go Doc!!

    YanıtlaSil
  2. Zaten 1 buçuk ay gibi bir sürede pistlere dönmesi inanılmazdı. Bence hala şampiyonluk şansı bile var.Ben doktor a inanıyorum. şampiyon olamasa bile şampiyonayı zorlayacaktır. Yarın bi de zafer kazanırsa demeyin keyfime...

    YanıtlaSil