Pages

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Kırmızıların Dönüşü


Son yarışlarda otomobili iyileştirmesiyle Red Bull ile olan farkı iyice kapatan Ferrari hafta sonu koşulan Formula 1 Hockenheim Grand Prixi'nde duble yaptı.Yarışa 2. cepten başlayan Ferrari takımının İspanyol pilotu Fernando Alonso takım arkadaşı Felipe Massa'nın önünde damalı bayrağı gören ilk pilot oldu. Red Bull'un Alman pilotu Sebastian Vettel ise pole pozisyonda başladığı yarışı, Alonso'nun önünü keseyim derken 3. bitirdi.

Bu sene Bahreyn'den sonra 2. yarışını kazanan Fernando Alonso şampiyonanın henüz bitmediğini herkese gösterdi.

Almanya Grand Prix'inde yarışın önüne geçen olay ise yarışın 49. turunda yarışı lider götüren Felipe Massa'nın takım emriyle Alonso'ya geçilmesi oldu. Birçok yarışseverin ve diğer takım patronlarının tepki gösterdiği olay sonrası FIA Ferrari'ye 100.000 dolar para cezası verdi. Olay sonrası eleştirilere sert çıkan Alonso ise "Bize paramızı gazeteler ya da başkaları değil, takım veriyor ve Ferrari İtalya'ya 43 puanla dönüyor.Ve bunu yapmak zorundayız, bu takım için en iyi şey. Cuma günü ben hızlıydım, sıralamalarda 2.ydim ve yarışta da Felipe'den hızlıydım.Bu yarışı daha yavaş olanın kazandığını düşünmüyorum." dedi.

Ben de bu konuda Alonso'ya sonuna katılıyorum. Fernando, Felipe'den daha hızlıydı ve hakettiği bir yarış kazandı. Takımın da kendi çıkarı doğrultusunda vereceği karar kimseyi ilgilendirmez. Yoksa Ferrari'de Türkiye'de Red Bull'un yaptığını yapıp yarışı rakiplerine mi hediye etseydi???

2 yorum:

  1. ferrari çok akıllı iş yaptı pilotların yerlerini değiştirerek duble ile takım sıralamasında farkı biraz kapattılar. Aynı performansı diğer yarışlarda da bekliyoruz yarışı ferrariler kazanında şovda bir başka oluyor yaw

    YanıtlaSil
  2. ferrarideki gözle görünür yükseliş sonunda meyvesini verdi. bundan sonraki yarışlarda da red bull ferrari çekişmesi izleyeceğiz gibi duruyor. birbirine yakın arabalarla alonso farkı da ön plana çıkacaktır

    YanıtlaSil