Pages

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Aurelio Resmen Beşiktaş'ta


Beşiktaş, prensip anlaşmasına vardığı Real Betis'te forma giyen aynı zamanda milli takımımızda da forma giyen Marco (Mehmet) Aurelio ile 2 yıllık sözleşme imzaladı.

Kadrosunu ciddi isimlerle güçlendirerek şampiyonluğun bir numaralı favorisi konumuna gelen Beşiktaş orta sahasını da takviye etmiş oldu. Federasyonun bu sene uygulamaya koyduğu 6+2+2 sistemi dolayısıyla lig maçlarında sıkıntı çeken Beşiktaş orijini yabancı ama Türk statüsünde oynayan Aurelio ile bu soruna bir nebze olsun çözüm buldu.

Bu transfer için Real Betis'e bonservis ücreti ödemeyecek olan Beşiktaş oyuncuya da yıllık 750 bin euro garanti para ve maç başına da 25 bin euro ödeyecek.

Bu transferi maliyet de göz önüne alındığında çok olumlu buluyorum. Aurelio kadro içinde iyi bir rotasyon oyuncusu olacaktır. Ernst ve Necip'e iyi bir alternatif olup uzun lig maratonunda bu bölgede Beşiktaş'ın sıkıntı yaşamasını önleyecektir.

2 yorum:

  1. Bu transfer beşiktaş için iyi olur ya da kötü olur demiyorum ancak futbolumuzda dönüp dolaşıp aynı isimlere yönelinmesini anlayamıyorum. ne zaan teknik direktör lazım olsa hemen lucescu ne zaman oyuncu lazım olsa avrupada oynayan futbolcularımız. kimse altyapıdan bir adam çıkaralım diyemiyor. Beşiktaşta mis gibi Necip varken ,hatta sergen deyişiyle " senin orda necip diye bi oyuncun var" , aurelioyu alıp necip i bazen de oynatmamak bana ters geliyor.Marco paşa yarın gider brezilyaya evine döner bi takımda bi göreve gelir ama necip bizim 10 yıl içinde belki de e çok gelişecek oyuncumuz. yazık oluyor yazık...

    YanıtlaSil
  2. Bak o konuda sana katılıyorum. Ama Necip ve Ernst dışındaki diğer orta sahalara güvenilmez. O yüzden alternatif olarak iyi olacak. Maliyeti de az. Ama Necip konusunda kesinlikle katılıyorum. Üzerinde durulması oynatılması gereken bir isim. Umarım oynama süresi çok düşmez.Necip Aurelio'a değil de Aurelio Necip e alternatif olur inşallah.

    YanıtlaSil