Pages

1 Ağustos 2010 Pazar

Gururumuz Nevin Yanıt !!!


Barcelona'da düzenlenen Avrupa Atletizm Şampiyonası'nda milli atletimiz Nevin Yanıt, kadınlar 100 metre engelli yarışında 12.63'lük derecesiyle altın madalya kazandı ve tüm Türkiye'yi sevince boğdu.Tebrikler Nevin...!!!

Türk atletizm tarihinde bir ilke imza atan Nevin Yanıt, 12.63'lük derecesiyle Türkiye rekorunu da geliştirirken altın madalyayı kazandı. Dün 100 metre engelli yarı finalindeki müthiş koşusuyla madalya sinyalini veren Nevin Yanıt finalde madayla rengini altın yaparak bizlere büyük gurur yaşattı.


1986 doğumlu atletimiz yıllardan beridir verdiği mücadelenin ve çalışmanın karşılığını da almış oldu. Yarış sonu inanılmaz bir sevinç yaşarken üzerindeki baskının ve kazanma isteğinin ne kadar yüksek olduğunu da herkese gösterdi.

10000 metre de altın kazanan Elvan'dan sonra Avrupa Atletizm Şampiyonaları tarihinde ilk kez 2 madalya kazanan Türkiye için de bir ilk olmuş oldu. Şampiyonanın son gününde bu akşam kadınlar 5000 metre finalinde Elvan Abeylegesse, Alemitu Bekele Degfa ve Meryem Erdoğan ülkemiz adına piste çıkacak. Elvan ve Bekele madalya için favori gösteriliyor.


Dün akşamki yarışları hem yarı finali hem finali heyecanla izlerken sanki kendim koşuyormuşum gibi heyecanlandım ve yarış sonunda sevinip gururlandım. Çünkü bana göre devşirme olmayan bir sporcumuzun altın madalya kazanması beni çok çok daha mutlu ediyor. Şampiyona başından beri güvendiğim ve madalya umduğum Nevin'in bu başarısını bir kez daha kutluyorum.Bravo NEVİN..İnşallah bu başarını devam ettirir bizi gururlandırmaya devam edersin.

1 yorum:

  1. başarısı hakikaten bir rüya gibi 100 metre de altın madalya kazandık bu ya rüya ya da şaka olmalı hala insanın inanası gelmiyor

    YanıtlaSil