Pages

21 Ağustos 2010 Cumartesi

Biz Ne Dersek O !! GIGNAC Marsilya'da...


18 Ağustos tarihli sporokuyorum.blogspot.com haberinde verilen "Niang gider Gignac gelir" haberimiz bizim yayınladığımız tarihten 2 gün sonra ancak diğer basına düştü. Bugün NtvSpor haberi daha yeni geçerken İngiliz gazetesi The Guardian bile haberi 20 Ağustos tarihinde saat 16.26'da verdi.
İşte The Guardian haberi:

http://www.guardian.co.uk/football/2010/aug/20/andre-pierre-gignac-joins-marseille-toulouse

En hızlı ve en doğru haberleri vererek şimdiden popülerliği artan ve güvenilirliğini kanıtlayan sporokuyorum.blogspot.com okuyucuları bu haberi ilk öğrenen kişiler olma ayrıcalığına kavuştu. Marsilya Başkanı Jean-Claude Dassier de Toulouse ile her konuda prensip anlaşmasına varıldığını ve imzanın sağlık kontrolünün ardından 1-2 gün içinde atılacağını belirtti. Yaklaşık 18 milyon Avro'ya malolacak transfer ile Marsilya Niang'ın boşluğunu en iyi şekilde dolduracak.



Başlıkta da verdiğimiz gibi "Biz ne dersek o!!!" En doğru transfer haberlerini en hızlı takip etmek için yapmanız gereken sporokuyorum.blogspot.com'u takip etmek.

3 yorum:

  1. Teşekkürler SporOkuYorum.blogspot.com.....:D

    YanıtlaSil
  2. sana güvenebileceğimi biliyordum sporokuyorum.blogspot.com çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar iyi dilekleriniz için ben de çok teşekkür ederimm.Sizlere daha da layık olmaya çalışacağız. Bizi takip etmeye devam edin...

    YanıtlaSil