Pages

20 Ağustos 2010 Cuma

Prenses 2011'de Dönüyor..!!!


Nisan ayında spora ara verdiğini açıklayan sırıkla atlama dünya rekortmeni Rus Yelena Isinbayeva, önümüzdeki yıl spora geri döneceğini söyledi.

Geçen yıl Berlin'de yapılan Dünya Atletizm Şampiyonası’nda madalya alamayarak büyük hayal kırıklığı yaşayan ve yaşatan Yelena Isinbayeva, şampiyonanın ardından 5.06 atlayarak kendisine ait dünya rekorunu geliştirmişti. Ancak güzeller güzeli Rus atlet Nisan ayında spora ara verdiğini ve 2010'da yarışmayacağını açıklamıştı. Güzel yıldız yaptığı açıklamada "Bu benim için çok gerekli bir araydı.Şükürler olsun ki hiçbir sakatlığım yok. Gayet sağlıklıyım ve 2011'de geri döneceğim.Tabii ki daha çok rekor kırmak istiyorum. Asıl amacım 2012 Londra'da olimpiyat şampiyonu, 2011 ve 2013'de dünya şampiyonu olmak. Elimden gelenin en iyisini yapacağım. Umarım her şey istedğim gibi olur” dedi.



Stadyumların artık arar olduğu güzel atlet kariyeri boyunca 1 er santim artırarak toplam 19 Dünya rekoru kırmıştı. Bayanlar sırıkla yüksek atlamada 5 metre'yi geçen tarihte ilk kadın sporcu olmuştu. Ben de kendisinin büyük bir hayranı olarak atletizme dönüşünü heyecanla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder