Pages

4 Ağustos 2010 Çarşamba

Takımlarımız Avrupa Dönemecinde


Ülkemizi bu yıl Uefa Şampiyonlar Ligi'nde temsil edecek olan Fenerbahçe ile Uefa Avrupa Ligi'nde mücadele edecek Beşiktaş ve Galatasaray için eleme maçları zamanı. Fenerbahçe bu akşam İsviçrenin Young Boys takımını 2-2 nin rövanşında Şükrü Şaraçoğlu'nda ağarlayacak.Beşiktaş yarın İnönü'de 1-1 in rövanşında Çek Viktoria Plzen ile Galatasaray ise Belgrad'da OFK Belgrad ile 2-2 nin rövanşına çıkacak.

Gelelim benim görüşüme göre takımlarımızın şanslarına. İlk maçta kötü oyuna rağmen 2-2 ile kurtaran Fenerbahçe geçen haftaya göre daha hazır olacak. Kazım'ın cezası da bana göre Fener için büyük avantaj. Onun yerine oynayacak Dia dan etkili bir performans bekliyorum.Rakip İstanbul'da kendi sahasındaki kadar agresif olamayacaktır.Fener'in 2-3 farklı bir galibiyetle turu geçeceğini düşünüyorum.

Beşiktaş ise bana göre tur şansı en yüksek takımımız. İlk maçta ilk 35 dakikadaki durgunluğu saymazsak rakibe karşı hep üstün olan siyah beyazlılar İnönü'de kolay bir biçimde turu atlayacaktır. Sivok'un sakatlanması ve 1 ay civarı takımdan uzak kalacak olması ise sıkıntılı tek konu.Yerine Zapo mu Ferrari mi oynayacak bunu göreceğiz. Ayrıca bu tercih kimin takımdan gideceği konusunda da bize yardımcı olabilir.

Gelelim Galatasaray'a. İşi en zor takımımız Galatasaray. Çünkü Belgrad gibi deplasmanda kötü zeminde kazanmak zorundalar. Baros kesin yok Elano şüpheli.Barış Ayhan Sarp orta sahası ile bu işin yürümeyeceğini geçen maç da söylemiştim. Tek umudum Elano'nun oynaması ve Cana tercihinin yapılması. Pino da ilk 11 de başlaması beklenen isim onun da performansını merak ediyorum. Takımın en büyük kozu kaptan Arda olacak. Ayrıca ben Mehmet Batdal'a da çok güveniyorum. Ama çok dikkatli olunması lazım. Bu tip defans yapanlardan bir de kaza golü yerseniz kendi seyircileri önünde iyice dirençleri artar ve Avrupa hayalleri daha elemeden suya düşer.

Umarım 3 takımımız da turu geçer ve gruplara bir adım daha yaklaşır. Çünkü 4-5 takımla gruplara girersek 2 yıl sonra Avrupa'da 6 takımla oynama şansımız doğacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder